پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251339
بر سر مسئله آب با هيچ کس معامله نمي کنيم/ آبگيري غيرقانوني تونل گلاب بايد متوقف شود
تاریخ انتشار : 1401/01/27 11:14:50
نمایش : 1060
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: بر سر مسئله آب با هيچ کس معامله نکرده ايم و نمي کنيم، تونل بهشت آباد متوقف شده و متوقف مي ماند و اينکه با وقاحت در حال آبگيري تونل گلاب هستند نيز بايد متوقف شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد راستينه پيش از ظهر امروز در شوراي اداري چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: تحولات بزرگي در عرصه بين المللي رخ داد و اين وقايع باعث شد جايگاه جمهوري اسلامي در اين تحولات رشد چشمگيري کند.
 
وي افزود: يکي از اين وقايع حمله روسيه به اکراين بود که نشان داد دوران گفت و گو با کدخدا به پايان رسيده است.
 
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي ادامه: کارهاي بزرگي توسط مجلس شوراي اسلامي انجام شده است که تصويب قانون امنيت غذايي، قانون جهش مسکن،قانون جهش دانش بنيان، قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت، رتبه بندي معلمان و... از جمله اين اقدامات هستند.
 
راستينه عنوان کرد: در بحث تحقق شعار سال مهم ترين کار ايجاد و فراهم سازي زيرساخت ها براي شرکت هاي دانش بنيان است، در اختيار قرار دادن زمين رايگان به اين شرکت ها بسيار ضروري است.
 
وي خاطرنشان کرد: دومين مشکلي که شرکت هاي دانش بنيان با آن مواجه هستند تامين و دريافت تسهيلات بانکي است، بانک ها براي پرداخت تسهيلات به اين شرکت ها مشکلات زيادي بوجود مي آورند.
 
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: بانک نبايد تصور کند يک جزيره مجزا است که مي تواند براي همه تعيين تکليف کند، فاجعه بدتر اين است که برخي بانک ها پرداخت وام ازدواج را نيز مسدود مي کنند.
 
راستينه با بيان اينکه در جذب يک هزار و ۳٠٠ ميليارد تومان تبصره ۱۳ ابلاغ شده به چهارمحال و بختياري مشکل وجود دارد، دليل اين مسئله چه مي تواند باشد، بيان کرد: وزير کشاورزي عنوان مي کند سند کشاورزي تضمين دريافت تسهيلات است اما اين موضوع در اين استان توسط بانک قبول نمي شود.
 
وي با بيان اينکه بيش از ۵٠٠ هکتار مجوز گلخانه در چهارمحال و بختياري صادر شده است و به ازاي هر هکتار ۱٠ نفر مشغول به کار مي شوند، گفت: دريافت تسهيلات براي اين مهم هميشه در اين استان با مشکل مواجه است، لذا بايد براي بانک ها تکليف مشخص شود که پرداخت تسهيلات تسهيل شود در غير اين صورت بايد با مدير متخلف بانک برخورد و حتي برکنار شود.
 
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار کرد: افتخار مي کنيم که بر سر مسئله آب با هيچ کس معامله نکرده ايم و نمي کنيم.
 
وي ادامه داد: متاسفم براي صدا و سيماي چهارمحال و بختياري که در استان همجوار مردم اين استان را تحقير مي کنند بعد اجازه صحبت نماينده مردم در مجلس را نمي دهند، بدانيد دوران تحقير مردم استان تمام شده است، يا شما در جريان نيستيد يا مي خواهيد که در جريان نباشيد.
 
راستينه با تاکيد بر اينکه مردم چهارمحال و بختياري زير بار هيچ ظلمي نمي روند، عنوان کرد: تونل بهشت آباد متوقف شده و متوقف مي ماند و اينکه با وقاحت در حال آبگيري تونل گلاب هستند نيز بايد متوقف شود.
 
وي خاطرنشان کرد: چگونه در صدا و سيماي استان همجوار به خود اجازه مي دهند پروژه ايي قانوني که مصوبه چندين دولت را دارد زير سوال ببرند و خواهان توقف آن شوند.
 
نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: استان چهارمحال و بختياري تخصيص يک ميليارد ۲٠٠ ميليون مترمکعبي از آب کارون دارد و اختصاص آن در انتظار ارائه طرح و برنامه هايي از سوي مديران اين استان است، چرا اين مسئله دو سال است که به تعويق افتاده است.
 
انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html